Sunday, November 1, 2009

* KEMPEN PENGUMPULAN TESTIMONIAL (berakhir 28 Feb 2010)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saya dengan besar hati ingin menganjurkan Kempen Pengumpulan Testimonial tentang khasiat madu lebah atau royal jelly.

Sekiranya anda adalah pengguna madu lebah atau royal jelly yang dibeli daripada saya, dan ingin berkongsi pengalaman positif tentang khasiat madu lebah atau royal jelly itu, saya amat mengalu-alukan anda untuk menyertai kempen ini.

Testimonial terpilih akan saya kongsikan di blog madu-lebah-nida.blogspot.com.

Sebagai tanda penghargaan daripada saya, sekiranya testimonial anda terpilih untuk saya kongsikan di blog itu, saya akan hadiahkan anda sebotol besar (1 kilogram) Madu Lebah Tualang atau Royal Jelly, mengikut pilihan anda.

Untuk menyertai, sila hantarkan testimonial anda ke nidabead@yahoo.com.

Harap saya terima penyertaan anda. Terima kasih.


Berikut ialah syarat-syarat penyertaan untuk Kempen Pengumpulan Testimonial.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Syarat-syarat Penyertaan:

1. Terbuka kepada semua pelanggan yang telah membeli madu lebah atau royal jelly daripada pemilik blog madu-lebah-nida.blogspot.com.

2. Hadiah bagi pertandingan ini adalah sebotol besar (1 kg) madu lebah Tualang atau Royal Jelly mengikut pilihan pemenang. Bagaimanapun, pihak penganjur masih mempunyai hak untuk menukar hadiah ini kepada yang dirasakan sesuai jika terdapat apa-apa masalah.

3. Setiap penyertaan Testimonial perlu menghantar gambar, nama, asal dari mana dan pengakuan penulis/penjaga berkenaan khasiat madu lebah Tualang/Royal Jelly yang telah dibeli daripada Nida berdasarkan . Testimonial boleh dihantar kepada alamat emel: nidabead@yahoo.com.


5. Setiap penyertaan hendaklah di hantar tidak lewat dari 28 Februari 2010.

6. Setiap penyertaan yang di terima adalah menjadi milik Nida, pemilik blog madu-lebah-nida.blogspot.com. Nida berhak untuk menggunakan mana-mana bahagian daripada penyertaan tersebut untuk tujuan pameran atau percetakan.

7. Keputusan akan diumumkan di laman web http://madu-lebah-nida.blogpost.com sementara pemenangnya akan dihubungi melalui emel dan/atau telefon. Segala keputusan yang dibuat adalah muktamad.

8. Pihak penganjur berhak untuk membuat sebarang perubahan terhadap syarat-syarat pertandingan jika sesuai.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment