Sunday, September 5, 2010

* SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLFiTRi 1431 H & Nida bercuti Raya

Salam Lebaran,

Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang. 

Nida Madu Lebah bercuti daripada hari Isnin 6 Sept 2010 hingga 16 Sept 2010.

SMS & panggilan telefon akan dilayan sepanjang masa saya bercuti, insyaAllah, tetapi aktiviti jual-beli hanya akan dapat dibuat selepas tempoh saya saya bercuti.

Kepada semua, hati-hati waktu memandu, berjalan atau menunggang.  Mudah-mudahan Hari Raya anda akan ceria di samping keluarga dan teman-teman tersayang.

Saya mohon maaf atas salah dan silap sepanjang perkenalan dan urusan jual-beli kita.  Moga-moga apa-apa kesalahan saya tidak membuatkan anda serik untuk berurusniaga dengan saya.

Terima kasih atas sokongan anda,
Nida Madu Lebah
016 - 968 9754

No comments:

Post a Comment