Sunday, December 12, 2010

Blog lain saya

Salam, just nak war2kan, selain blog madu lebah ni, saya juga buat aktiviti2 lain.  Kadang2 saya buat beading, baking, acar buah, masak, dan lain-lain lagi.  (Kalau nak tengok blog-blog lain tu, boleh klik pada link tu, ya.)

Blog latest ialah blog masak saya.  Saya asingkan baking & masak, sebab baking aje pun dah banyak yang boleh bake, dan secara amnya, apa yang makan utk suka-suka tu jatuh under kategori 'baking', sementara yang perlu pulak (b/fast, lunch & dinner), termasuk dalam kategori masak. 

Acar buah pulak, walaupun dimasak, ada satu blog sendiri, sbb itu pun satu daripada cabang bisnes saya.

Kalau nak order acar buah boleh, tapi mesti order 3 hari sebelum nak ambil.  Buat masa ini, acar buah cuma dijual pada bulan puasa saja. 

Sudi2kan jamu mata di blog2 saya yang lain, ya?  Terima kasih.

No comments:

Post a Comment