Sunday, July 8, 2012

* Jualan ulangtahun ketiga Blog Madu Lebah Nida

Selamat datang,

Pembaca yang dihormati dan dikasihi,

Alhamdulillah, dengan sokongan anda, blog ini masih terus gagah berdiri.

Tahun 2012, blog ini menginjak ulangtahun ketiga.

Nombor tiga ialah nombor yang sangat dekat di hati saya, kerana bagi saya, ini ialah my lucky number.  Bukanlah 'lucky' yang membuat saya percaya pada benda-benda mengarut,tapi mungkin kerana saya anak ketiga, dan nombor ini ialah nombor ganjil (setahu saya yang dangkal ilmu ini, Allah juga suka pada yang ganjil kerana Allah itu ganjil (1 atau Esa), dan, dan nombor 3 ialah nombor yang tak berapa  banyak' kalau dibandingkan dengan nombor ganjil yang lain (kurang drp 5, 7, dan sebagainya).  Apapun, yang paling penting, saya ingin anda semua rasa sesuatu yang 'best', bersempena ulangtahun ketiga blog ini.

Dengan itu, berikut ialah harga jualan murah ulangtahun 2012:

3 botol besar Madu Tualang/Royal Jelly

hanya

RM 125

dapatkan pek kuih Raya bernilai RM 6.90 dengan setiap 3 botol.
    SALE DARI 1 - 31 Ogos 2012
Jualan ulangtahun blog saya ialah untuk menyampaikan rasa terima kasih saya kepada anda atas sokongan anda kepada saya.  Siapalah penjual tanpa pembeli?  Siapalah penulis tanpa pembacanya?

Terima kasih atas sokongan anda selama ini.  Siapa tahu, esok lusa, saya bakal mengembangkan perniagaan saya dan menzahirkan jaringan jualan yang bukan semata-mata di alam maya sahaja.

Semuanya atas sokongan anda semua.  Alhamdulillah, terima kasih.  Moga anda terus beroleh kebaikan daripada mengamalkan madu dalam kehidupan anda sehari-hari.

Terima kasih!!!

Nida Madu Lebah
016-968 9754

No comments:

Post a Comment