* Terma & Syarat Belian Borong

Terminologi:

belian borong = belian lebih daripada 10 kg

Pembelian secara borong mempunyai terma dan syarat seperti di bawah:

1. Bayaran deposit separuh harga daripada harga madu lebah perlu dibayar semasa membuat pesanan.

2. Pesanan mesti dibuat dalam masa 7 hari (atau lebih 7 hari) sebelum tarikh 'pickup'.  Kegagalan membuat pesanan lebih awal mungkin menyebabkan pesanan anda tidak akan dilayan. (Lihat T0 dalam rajah di bawah.)

3. Pesanan yang sudah disediakan mesti diambil dalam masa 5 hari (lihat rajah di bawah) (termasuk hari cuti) daripada tarikh 'pickup'(Kiraan 5 hari termasuk hari T1).

4. Kegagalan berbuat seperti dalam no 3 di atas tanpa sebab-sebab yang diterima oleh Nida Madu Lebah akan menyebabkan perkara seperti di bawah (i & ii) berlaku:

     (i) Anda perlu bayar 25% daripada harga keseluruhan pesanan sebagai tambahan bayaran (bayaran ini akan melangsaikan sebahagian baki bayaran madu lebah pesanan anda) (Lihat T0 dalam rajah di bawah.)

    (ii) Pesanan anda dijual dan 'rotation' akan bermula semula SELEPAS anda membayar 25% daripada harga keseluruhan pesanan (seperti dalam (i) di atas).  Rotation T0 - T2 akan berjalan, sekaligus syarat yang sama perlu dipenuhi.

Sila lihat rajah di bawah untuk garisan 'Timeline'.





5. Sekiranya urusniaga TIDAK DITERUSKAN kerana pembatalan oleh pihak yang memesan (pembeli), maka wang deposit TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN.

6. Pihak yang memesan (pembeli) TIDAK BOLEH menarik diri selepas membayar wang deposit.  Wang deposit TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN jika pihak yang memesan (pembeli) menarik diri.

7. Harga yang ditawarkan TIDAK TERMASUK KOS PENGHANTARAN.

Sila rujuk senarai harga di sebelah kanan blog ini untuk senarai harga terkini.

Terima kasih atas sokongan anda,

Nida Madu Lebah
016.9.689.754
Call/SMS/Whatsapp

Comments