* Selamat menyambut tahun baru 2011 & rancangan Nida Madu Lebah untuk tahun 2011

Tinggal beberapa jam saja lagi, kita akan melangkah ke tahun baru 2011.

Kalau ada yang belum mencapai azam tahun 2010, anda masih berpeluang merealisasikannya.  Jangan mengalah lagi.

Untuk yang sudah mencapai azam mereka, tahniah saya ucapkan.  Semoga tahun baru ini, kita makin gemilang.

Hidup bukan untuk diri sahaja, kita ada banyak tanggungjawab, kepada siapa, harapnya kita sedar.

Jika tahun ini kita berbuat sesuatu yang boleh dibanggakan, teruskan dan hebatkan lagi usaha itu.  Perlu diingat, 'dibanggakan' bukan mestinya kita mewar-warkannya.  Cukuplah kita berbangga dalam diri sendiri, sambil kita mengucap syukur kepada yang berhak, kerana apa yang kita lakukan hanyalah dengan izin-Nya.  Siapalah kita disisi-Nya?

Jika tahun ini kita melakukan perkara yang negatif, sebaiknya kita insaf dan berazam untuk meninggalkannya.  Niat untuk kebaikan sudah beroleh ganjaran, apalagi benar-benar melakukannya.

Ada beberapa perancangan khas berkaitan perniagaan madu lebah untuk tahun ini.
Dan sekarang sedang saya usahakan.
Bagaimanapun, perancangan ini berdikit-dikit, kerana saya punya tanggungjawap sepenuh masa di sebuah syarikat, selain 'role' lain yang saya sandang.
Apapun, yang pasti, saya merancang mengadakan jualan sempena ulang tahun saya memasuki bisnes online berniaga madu lebah pada bulan Ogos 2011 dan jualan murah sempena hari keputeraan junjungan besar kita, Nabi Muhammad s.a.w. atau Maulidur Rasul.  Nantikan tarikhnya, ya!

Saya akan war-warkan selepas ia jadi kenyataan, insyaAllah.

Terima kasih atas sokongan anda.


Marilah kita sama-sama melangkah ke tahun baru, tanamkan usaha untuk terus memperbaiki diri.


Nida madu lebah
016 - 968 9754

Comments