* Madu Lebah Bela (Cultured Bee Honey)

Madu Lebah Bela (Cultured Bee Honey)

Berat 1kg : RM 30 (Sila lihat jika ada Promosi Semasa)
Weight 1kg : RM 30 (Please check if there is a Promotional Price)

Madu lebah yang dipelihara

Madu lebah ini sesuai jika anda ingin menggunakan madu lebah dalam masakan, atau ambil secara berterusan dengan lebih kerap berbanding madu lebah Tualang. (Ini kerana, ada antara kita yang memang meminati madu, jadi penggunaan gula mereka digantikan dengan madu.)

Bagi sesetengah orang juga, kesan madu Tualang adalah terlalu kuat pada mereka, contohnya, madu memang boleh bertindak sebagai 'pembuka selera', jadi, bagi sesetengah perempuan, mereka bimbang apabila selalu berselera apabila menikmati makanan. Disebabkan khasiat madu Tualang adalah lebih tinggi, apabila seseorang itu mengamalkannya, memang kesan ini lebih dirasai. Bagaimanapun, untuk pengetahuan anda, madu sebenarnya boleh digunakan untuk menjadi resepi jika anda ingin menurunkan berat badan. Sila klik di sini untuk melihat resepi-resepi penggunaan madu sebagai ubat dan penawar.

Harga madu ini ialah yang paling murah saya tawarkan antara ketiga-tiga produk ini. Harga ini masih lagi kompetitif kerana kandungannya ialah untuk 1 kilogram madu asli.

**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-

Pengongsian daripada,
Kawan anda di Nid@ Madu Lebah
016.9689.754

Comments

Post a Comment