* Testimoial: En. AM, Selayang: Asma (Lelah) sudah tiada & sudah jarang demam

Saya seorang pegawai bank berumur 28 tahun.  Saya mempunyai penyakit asma dan kerap demam.  Dahulu, saya selalu semput di pejabat kerana tidak tahan dengan kesejukan daripada airconditioner. Alhamdulillah, selepas mengamalkan madu Lebah Liar yang dibeli daripada Nida setiap pagi dan malam, penyakit asma tidak menyerang lagi. Pernafasan saya sekarang juga lebih teratur.


Selain itu, saya juga sering lenguh-lenguh sendi dan anggota badan.  Kini tidak lagi.  Badan juga terasa lebih segar.  Dahulu saya kurang daya tahan badan.  Pantang terkena hujan, saya akan diserang demam.  Kini, selepas mengamalkan madu Lebah Liar, saya sudah jarang demam, antibodi lebih kuat.  Walaupun terkena hujan,  tak demam seperti dahulu


Comments