* Testimonial Encik Basri, Cheras: Pelanggan setia Madu Tualang Nida selepas pembedahan lutut

Salam,
Saya mendapat kecederaan lutut pada awal Ramadhan Tahun 2011 dan telah menjalani pembedahan lutut di Al iSLAM Specialist Hospital, Kampung Baru, KL. Alhamdulillah, pembedahan selamat dijalankan dan saya telah menjalani fisioterapi setiap hari selama 3 bulan untuk memulihkan otot-otot yang cedera. 

Dalam masa itu, saya mendapat nasihat tentang kebaikan madu lebah + kayu manis untuk pelbagai penyakit termasuk Athritis. Pencarian saya untuk Madu Lebah Tualang asli melalui alam maya telah menemukan saya dengan blog Pn Nida. Saya telah menggunakan Madu Lebah Liar asli daripada Pn Nida semenjak Oktober 2011 dan Alhamdulillah saya telah mendapat manfaatnya dan sudah boleh menjalankan kerja-kerja harian seperti sediakala.  

Kini saya sekeluarga menggunakan Madu Lebah Liar asli berserta kayu manis, habbatus sawda, cuka kurma dan minyak zaitun untuk tujuan kesihatan. Saya telah menjadi pelanggan tetap Madu Lebah Liar asli keluaran Pn Nida. Terima kasih kepada Pn Nida kerana menjual Madu Lebah Liar asli  dengan harga yang berpatutan. Semoga perniagaan Pn Nida diberkati Allah. 



Comments