* Testimonial Patty: Sakit sendi berkurangan, lebih bertenaga, dan parut jerawat hilang dan kulit makin berseri

Saya rasa bersyukur kerana ditemukan dengan Kak Nida yang menjual madu tulen. 

Di sini, saya kongsikan sedikit pengalaman saya menggunakan madu Lebah Liar Nida. 

Selepas saya melahirkan anak, saya mengalami kesukaran untuk menaiki tangga, iaitu sendi-sendi di kaki saya rasa tertarik semasa menaiki tangga.  Selepas saya mengamalkan minum madu Lebah Liar Nida sekali sehari, sendi-sendi kaki saya rasa kurang sakit dan saya berasa penuh bertenaga dan bersemangat semasa bekerja dan menjaga bayi saya.

Selain untuk kesihatan badan, saya juga menggunakan madu Tualang Nida sebagai 'mask' muka.  Parut jerawat saya nampak berkurangan dan muka saya kelihatan lebih berseri dan lebih 'hydrated' berbanding sebelum ini.  Terima kasih, Kak Nida.

Patty, melalui Whatsap 


Nota: Ayat-ayat di atas telah diolah semula dengan harapan isinya lebih mudah difahami.
 
Terima kasih, Patty kerana sudi berkongsi pengalaman.
 

Comments