Testimonial: Pn. Norzainah dari Sg. Petani: Bacaan kolesterol dan kencing manis turun, rasa bertenaga


Assalammualaikum..

Saya Norzainah binti Supian, berasal dari Sg. Petani, Kedah Darul Aman.

Berumur 56 tahun. Saya mempunyai penyakit kolestrol yang agak tinggi dan kencing manis. Saya penguna madu Lebah Liar sudah hampir setahun setengah. Saya mengambil madu Lebah Liar Nida adalah kerana mengantikan manis dalam minuman dan masakan serta merawat panyakit yang dihadapi saya. 

Sebelum pengambilan madu, bacaan kolestrol dan kencing manis saya sentiasa tinggi dan tidak terkawal. Ada sampai masanya sehingga 165 mg bagi kolestrol dan 18 bagi bacaan gula dalam badan. Setelah mengamalkan madu Lebah Liar yang diambil sesudu selepas Subuh dan sebelum tidur serta mengantikan gula dlam minuman dan masakan, serta memberi tenaga bagi saya. Alhamdulillah bacaan gula saya kembali stabil, sehingga 6.5 -7 tetapi masih perlu untuk menjaga pemakanan seharian saya. 

Bagi bacaan kolestrol saya telah menurun perlahan-lahan sehingga sekarang..apa pun yang kita lakukan perlulah istiqomah dalam melaksanakannya. Sekian.

Comments